English

کیم داروک:

ترامپ به علت خصومت با اوباما از برجام خارج شد!

سفیر مستعفی انگلیس در آمریکا در یکی از نوشته های محرمانه خود نوشت: رییس جمهور آمریکا فقط به دلیل خصومت شخصی که رئیس‌جمهور پیشین آمریکا داشته، از برجام خارج شد.

ترامپ به علت خصومت با اوباما از برجام خارج شد!

به گزارش خبرگزاری موج دیلی‌میل در گزارشی مجددا پیام‌های محرمانه کیم داروک ، سفیر مستعفی انگلیس در آمریکا به دفتر نخست‌وزیری انگلیس را افشا کرد و نوشت: او در یکی از مکاتبات خود با لندن تاکید کرده بود دونالد ترامپ فقط به دلیل خصومت شخصی که با باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا داشته، از برجام خارج شد.

این پیام سفیر انگلیس در ماه می‌سال ۲۰۱۸ و ساعاتی پس از بازگشت بوریس جانسون وزیر خارجه وقت بریتانیا از سفری که برای حفظ توافق هسته‌ای به کاخ سفید داشت، به لندن ارسال شده بود.

داروک که پس از افشای مکاتبات محرمانه‌اش با لندن در هفته گذشته مجبور به استعفا شده بود، در این پیام به دفتر نخست‌وزیری انگلیس تصریح می‌کند که ترامپ فقط برای عصبانی کردن اوباما و به دلایل شخصی برجام را پاره کرد و جانسون نیز در ملاقات با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا نتوانست آن‌ها را به باقی‌ماندن در توافق مجاب کند.

این افشای بخش دیگری از پیام‌های داروک به لندن در حالی صورت می‌گیرد که اسکاتلندیارد و پلیس انگلیس به اصحاب رسانه هشدار داده بود که دیگر هیچ قسمتی از مکاتبات مذکور را منتشر نکنند و در غیر این‌صورت شامل مجازات قانونی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی