English

رژیم صهیونیستی مدعی انهدام یک پهپاد از نوار غزه شد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: پس از رصد پهپادی که از نوار غزه (به فلسطین اشغالی) نفوذ کرده بود، نظامیان ارتش آن را ساقط کردند.

رژیم صهیونیستی مدعی انهدام یک پهپاد از نوار غزه شد

به گزارش خبرگزاری موج، رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد که صبح امروز پهپادی را که از نوار غزه برخاسته، سرنگون کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «معاریو»، این پهپاد در شهرک صهیونیستی «زیکیم» در مجاور غزه دیده شده و در حال حاضر ارتش این رژیم در حال بررسی آن است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، پس از رصد پهپادی که از نوار غزه (به فلسطین اشغالی) نفوذ کرده بود، نظامیان ارتش آن را ساقط کردند و این پهپاد برای بررسی‌های بیشتر به طرف‌های مربوطه تحویل داده شد. 

مرزهای نوار غزه و فلسطین اشغالی از مارس 2018 و آغاز راهپیمایی‌های بازگشت متشنج شده و رنگ آرامش به خود ندیده است.

اخیرا تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، در پی تنش‌های نظامی اخیر در مرز نوار غزه، تعدادی از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور غزه قصد ترک این منطقه را دارند.

«الموگ بوکر» گزارشگر کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، 10 خانواده صهیونیست که در شهرک‌های مجاور غزه ساکن بوده‌اند، قصد دارند قبل از آغاز تابستان این منطقه را ترک کنند.

بوکر در ادامه اعلام کرد، این صهیونیست‌ها که حدود یک سال پیش در یکی از شهرک‌های شورای منطقه‌ای «شاعر هنیگف» مستقر شده بوده‌اند، به دلیل وضعیت امنیتی متشنج منطقه قصد ترک آن را دارند.

آخرین دور درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت مربوط به نیمه ماه گذشته (اردیبهشت) است؛ این جنگ دو روز به طول کشید و در نهایت با میانجی‌گری برخی طرف‌ها مانند مصر آتش‌بس برقرار شد.

راهپیمایی‌ بازگشت از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه