English

بازداشت یکی از اعضای داعش با لباس زنانه در موصل

وزارت کشور عراق خبر از دستگیری یکی از اعضای داعش با لباس زنانه در موصل خبر داد.

بازداشت یکی از اعضای داعش با لباس زنانه در موصل

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس گفته های منابع امنیتی در عراق، حامی مالی گروه تروریستی داعش در کرکوک در یک عملیات امنیتی در شهر "الریاض" واقع در این منطقه توسط نیروهای امنیتی عراق بازداشت شد.

به نقل از سومریه نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد: با نظارت فرمانده نظامی منطقه و با استناد بر داده‌های سازمان اطلاعات، هنگ سوم تکاوران توانست حامی مالی داعش را با نام مستعار (ع.ع.ص) در کرکوک بازداشت کند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: این شخص در یکی از باغ‌های روستای "الطویلعة" واقع در شهر الریاض پنهان شده بود.

از سوی دیگر، وزارت کشور عراق از بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش در لباس زنانه در شهر موصل واقع در شمال عراق خبر داد.

در همین راستا، سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس منطقه "القیاره" واقع در استان نینوا بر اساس اطلاعات دقیق و با همکاری شهروندان عراقی یکی از عناصر داعش را در پوششی زنانه بازداشت کردند.

اعضای داعش

معن همچنین تصریح کرد: این تروریست داعشی در دادگاه به اصلاح "دادگاه شرعی" داعش فعالیت می‌کرد و مسؤول "حکم‌های مربوط به توبه و احکام اعدام در حق شماری از شهروندان عراقی و نیروهای امنیتی این کشور" در زمان سیطره داعش بر شهر موصل بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد: این تروریست بازداشت شده در یکی از ساختمان‌های متروکه واقع در جنوب شهر موصل بازداشت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی