English

جان بولتون ادعا کرد:

آمریکا مایل به گفتگو با ایران است

جان بولتون اندکی پس از اعمال تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران گفت: واشنگتن هنوز مایل به گفتگو با ایران است.

آمریکا مایل به گفتگو با ایران است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا اندکی پس از اعمال تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران گفت: واشنگتن هنوز مایل به گفتگو با ایران است.

بولتون ادعا کرده: دونالد ترامپ درها برای یک مذاکره واقعی با ایران را بازگذاشته است. بولتون بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی مقام های آمریکایی گفته واشنگتن اجازه نخواهد داد ایران به سلاح های هسته ای دست یابد. بولتون افزوده: تنها کاری که ایران باید انجام دهد این است که از درِ بازی که آمریکا از آن سخن می گوید، بگذرد.

ایالات متحده آمریکا سال گذشته از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام خارج شد. ایران هرگونه تلاش برای دستیابی به سلاح های هسته ای را قویا رد کرده است. روز دوشنبه(3 تیرماه)، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دور تازه تحریم های آمریکا، رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و تنی چند از مقام های ایرانی را تحریم کرده است. این اقدام موجب تشدید تنش ها میان تهران و واشنگتن خواهد شد. 

مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفته است: ایران هرگز زمانی که تحت تحریم های آمریکا قرار دارد، با این کشور مذاکره نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه