English

عادل عبدالمهدی:

به داعشی‌های شکست خورده اجازه نفس کشیدن نمی‎دهیم

فرمانده نیروهای مسلح عراق و نخست وزیر این کشور با تاکید بر اینکه به گروه‌های داعشی شکست خورده اجازه نفس کشیدن داده نخواهد شد، از نیروهای امنیتی خواست به هشیاری خود ادامه داده و اقدامات اطلاعاتی خود را افزایش دهند.

به داعشی‌های شکست خورده اجازه نفس کشیدن نمی‎دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، دفتر عادل عبدالمهدی ، فرمانده نیروهای مسلح عراق و نخست وزیر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاش‌های بسیاری برای فیصله دادن به پرونده کشتار سبایکر و احقاق حقوق خانواده‌های شهدا و مفقودان انجام خواهد شد.

عبدالمهدی با تاکید بر اینکه به گروه‌های داعشی شکست خورده اجازه نفس کشیدن داده نخواهد شد، از نیروهای امنیتی خواست به هشیاری خود ادامه داده و اقدامات اطلاعاتی خود را افزایش دهند.

همچنین بر اساس این بیانیه، نخست وزیر عراق در پنجمین سالگرد قتل عام سبایکر از محل وقوع این جنایت در استان صلاح‌الدین بازدید کرد.

در بیانیه یادشده به نقل از عبدالمهدی آمده است: امروز با دل‌های غم‌ دیده اما سرهایی بلند در محلی هستیم که این جنایت وحشیانه به دست داعشی‌ها در آن انجام شده و جوانانی بدون سلاح کشته شدند.

همچنین عبدالمهدی از خانواده‌های شهدای این کشتار و آیت الله سید علی سیستانی ، مرجعیت عالی قدر عراق برای صدور فتوای جهاد کفایی که میلیون‌ها تن از عراقی‌های غیور به آن پاسخ دادند، تقدیر کرد و گفت: این فتوا پس از اشغال موصل توسط داعش صادر شد و گروه‌های مخالف عراقی را متحد کرده و این پیروزی را رقم زد، ما به داوطلبان میلیونی چه پیر و جوان که به این فتوا پاسخ دادند، ادای احترام می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه