English

آموزش ارتش رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات ویژه در لبنان

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای این رژیم در رزمایش قبرس برای انجام یک عملیات ویژه و عملیات یک شبه کماندوها در جنوب لبنان آموزش دیده‌اند.

آموزش ارتش رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات ویژه در لبنان

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه روسیا الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی خبر داد: ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش مشترکی را با نیروهای نظامی آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و یونان در کشور قبرس برگزار کرده است.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای این رژیم در رزمایش مذکور برای انجام یک عملیات ویژه و عملیات یک شبه کماندوها در جنوب لبنان آموزش دیده‌اند.

طبق این گزارش، این رزمایش همچنین شامل مقابله مسلحانه با موارد استثنایی و حالت‌های نامشخص بوده است.

علاوه بر یک تیپ از نیروی زمینی رژیم صهیونیستی وابسته به یگان کماندوی "آگوز"، در این رزمایش مشترک، برای اولین بار یک واحد از پهپادهای رزمی رژیم صهیونیستی نیر شرکت کرد و توانایی خود را در اعزام نیرو، پیاده کردن نیروی رزمی در خارج و پرواز بر فراز مواضع دشمن در مناطق ناشناخته را به آزمایش گذاشت.

یگان کماندویی آگوز نیز برای سناریوهای مختلف جنگی در مناطق شهری و باز، جنگ‌های کوچک، توان نفوذ و تخریب و درمان مجروحان در خارج از مرزهای اراضی اشغالی آموزش دیدند.

طی چند سال اخیر این چندمین باری است که قبرس خاک خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد تا نیروهای این رژیم بتوانند در خارج از اراضی اشغالی به انجام رزمایش بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه