English

رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر با خلیفه حفتر دیدار کرد

روز سه شنبه(7 خرداد ماه)، رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر در بازدیدی سرزده از لیبی با خلیفه حفتر فرمانده نیروهای وفادار به دولت شرقی لیبی دیدار کرده است.

رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر با خلیفه حفتر دیدار کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، خبرگزاری رسمی منای مصر گفت: روز سه شنبه(7 خرداد ماه)، رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر با خلیفه حفتر فرمانده نیروهای وفادار به دولت شرقی لیبی دیدار کرده است. این ملاقات در جریان بازدید سرزده رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر از لیبی انجام شده است.

عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر پس از آنکه با خلیفه حفتر دیدار کرد و در جریان آخرین تحولات لیبی قرار گرفت، به مصر بازگشته است. جزئیات این دیدار به بیرون درز نکرده است. اوایل ماه گذشته، حفتر فرمان حمله به طرابلس پایتخت لیبی و بازپس گیری آن از نیروهای وفادار به دولت مورد حمایت سازمان ملل متحد را صادر کرد. با این حال، تاکنون نیروهای وفادار به حفتر نتوانسته اند طرابلس را به تسخیر خود درآورند.

دولت مصر به صراحت از خلیفه حفتر به دلیل آنچه مبارزه با تروریسم خوانده حمایت می کند. لیبی از سال 2011 که معمر قذافی رهبر این کشور از قدرت برکنار شد، در آشوب و ناامنی به سر می برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه