English

هلاکت ۱۰ داعشی و انهدام ۴ خودروی تروریست ها در صلاح‌الدین

جنگنده‌های ارتش عراق امروز با هماهنگی فرماندهی عملیات صلاح الدین ، مواضع عناصر داعش را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، 10 نفر از عناصر تروریستی از پای درآمدند.

هلاکت ۱۰ داعشی و انهدام ۴ خودروی تروریست ها در صلاح‌الدین

به گزارش خبرگزاری موج، مناطق مختلف عراق اکنون از لوث وجود داعش پاکسازی شدند، اما عناصر این گروه تروریستی تکفیری معمولا در مناطق دور دوست صحرایی الانبار و صلاح الدین به دلیل نبود امنیت لازم، حضوری پراکنده دارند.

جنگنده‌های ارتش عراق امروز سه‌شنبه با هماهنگی فرماندهی عملیات صلاح الدین ، مواضع عناصر داعش را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، 10 نفر از عناصر تروریستی از پای درآمدند.

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی عراق گفت که در این حمله همچنین  دو خودروی تروریست‌ها که یکی بمب‌گذاری شده بود و دو تانکر حامل بنزین باندهای داعشی در منطقه علاس صلاح الدین منهدم شد.

سه‌شنبه هفته گذشته نیز ۱۱ نفر از عناصر تروریستی داعش در یک عملیات امنیتی در استان صلاح الدین(شمال) از پای درآمدند.

مسئولان عراقی می‌گویند که پس از شکست داعش در پایان سال ۲۰۱۷ در عراق، فعالیت داعش اخیرا در استان‌های الانبار (غرب)، دیاله (شرق)، نینوی، کرکوک و صلاح الدین (شمال) افزایش پیدا کرده است.

وزارت دفاع عراق روز یکشنبه گذشته اعلام کرده بود که یکی از سرکردگان مهم گروه ترویستی داعش ملقب به « جهاد الانصاری » در شهر موصل استان نینوی واقع در شمال این کشور بازداشت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه