English

اظهارات خصمانه وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

جرمی هانت گفت: در صورت هدف قرار گرفتن منافع آمریکا ، آن‌ها تلافی خواهند کرد و این موردی است که ایرانی‌ها نیاز به تفکر بسیار دقیق درباره آن دارند.

اظهارات خصمانه وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری موج، جرمی هانت   وزیر خارجه انگلیس  در اظهاراتی بی شرمانه، به دفاع از مواضع آمریکا در قبال ایران پرداخت و اظهار کرد: در صورتی که منافع آمریکا در منطقه هدف قرار گیرد، ایالات متحده به این اقدام پاسخ خواهد داد.

 به گزارش رویترز وزیر خارجه انگلیس که در حاشیه اجلاس بهداشت جهانی با خبرنگاران  صحبت می‌کرد، گفت  که در صورت هدف قرار گرفتن منافع آمریکا ، آن‌ها تلافی خواهند کرد و این موردی است که ایرانی‌ها نیاز به تفکر بسیار دقیق درباره آن دارند.

 وزیر خارجه انگلیس در ادامه مدعی شد که بهترین راه جهت حل بحران خاورمیانه ، عقب نشینی ایران از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده‌اش است.

وزیر خارجه انگلیس در حالی این سخنان را بیان کرد که روزنامه «دیلی اکسپرس»  امروز گزارش داد  ارتش  انگلیس به صورت محرمانه تعدادی نیروی نظامی ویژه خود را برای کمک به نیروهای آمریکایی به منظور آنچه که تهدید ایران خوانده شده، به خلیج فارس اعزام کرده است.

جرمی هانت گفت، به ایرانی‌ها می‌گویم که عزم آمریکا را دستکم نگیرند.

آمریکا مدتی است که با هیاهوی فراوان و تغییر آرایش نظامی، ناوهای هواپیمابر خود را برای تحت فشار گذاشتن ایران عازم منطقه کرده است . این کشور قصد دارد با اعمال فشار حداکثری ایران را مجددا پای میز مذاکره بکشاند که با ایستادگی مقام‌های ارشد ایران مواجه شده است. ایران بارها اعلام کرده که به توافق هسته‌ای سال 2015 با قدرت‌های جهانی پایبند است و  هرگز مذاکره‌یا در کار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه