English

رژیم صهیونیستی، دمشق را هدف حمله موشکی قرار داد

رسانه های سوری از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در اطراف پایتخت سوریه خبر داده اند. سامانه های دفاع ضدهوایی سوریه شماری از موشک های شلیک شده را ساقط کرده اند.

رژیم صهیونیستی، دمشق را هدف حمله موشکی قرار داد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، اواخر روز جمعه(27 اردیبهشت ماه)، صدای چندین انفجار در مناطق مختلف دمشق به گوش رسیده است. خبرگزاری رسمی دولت سوریه (سانا) از شلیک شدن چند موشک از سوی سرزمین های اشغالی به سمت دمشق خبر داده است. رژیم صهیونیستی بارها پیش از این نسبت به انجام حملات موشکی بر علیه اهدافی در سوریه اعتراف کرده بود.

تلویزیون سوریه اعلام کرده: سامانه های دفاع ضدهوایی سوریه چندین موشک که از سوی سرزمین های اشغالی به سمت دمشق شلیک شده بود را ساقط کرده اند. تلویزیون سوریه تصاویری از واکنش سیستم ضدهوایی سوریه به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق را به نمایش گذاشته است. هنوز اطلاعاتی در مورد خسارات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

رژیم صهیونیستی هنوز نسبت به این حمله واکنش نشان نداده است. سازمان دیده بان سوری حقوق بشر که در لندن مستقر است گفت: هدف اصلی موشک های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی، مناطقی در اطراف پایتخت بوده است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی