English

آمریکا به روسیه هشدار داد:

واشنگتن، دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را تحمل نمی کند

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر اخیر خود به روسیه به مقام های این کشور هشدار داده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به هیچ وجه مداخله نکنند.

واشنگتن، دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را تحمل نمی کند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از یورو نیوز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر خود به روسیه به مقام های این کشور هشدار داده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 ، دخالت نکنند. پمپئو روز سه شنبه(24 اردیبهشت ماه)، برای دیدار و گفتگو با ولادیمیر پوتین و سرگی لاوروف ، رئیس جمهور و وزیر خارجه روسیه وارد این کشور شد. 

وزیر خارجه آمریکا پس از ملاقات 3 ساعته با سرگی لاوروف گفت:"دخالت در انتخابات 2020 آمریکا از سوی روسیه، غیرقابل قبول است و اگر روس ها چنین کنند، روابط ما با آن ها به بدترین حالت نزول پیدا خواهد کرد. ما هرگز چنین موضوعی را تحمل نخواهیم کرد. انتخابات ما برای ما مهم و مقدس است و باید آزاد و عادلانه برگزار شود". 

با این حال، هر دو طرف ژستی دوستانه برای همکاری های گسترده تر گرفتند. گزارش شده طرف های روسی و آمریکایی، مذاکرات صریحی را در شهر سوچی با یکدیگر داشته اند. پمپئو گفت: ما آماده ایم تا با روسیه در موضوعات مختلف به موضع مشترک برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه