English

تکذیب اظهارات ژنرال انگلیسی درباره نیروهای هم‌پیمان ایران

ارتش آمریکا در بیانیه‌ای ادعای خود مبنی بر نگرانی از بابت قریب ‎الوقوع بودن تهدید نیروهای هم‌پیمان ایران در عراق و سوریه را تکرار کرد.

تکذیب اظهارات ژنرال انگلیسی درباره نیروهای هم‌پیمان ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، ارتش آمریکا مجددا در بیانیه ای ادعای خود مبنی بر نگرانی از بابت قریب ‎الوقوع بودن تهدید نیروهای هم‌پیمان ایران در عراق و سوریه را تکرار کرد.

تاکید مجدد گروه تروریستی سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) بر این مقوله ناشی از ضد و نقیض‌گویی این روزهای فرماندهان ائتلاف ادعایی مبارزه با داعش است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که «گریس گیکا» ژنرال انگلیسی که معاونت فرماندهی این ائتلاف را بر عهده دارد، در اظهاراتی متناقض با ادعای آمریکا، گفته بود که هیچ‌گونه افزایش تهدیدی از جانب نیروهای هم‌پیمان ایران مشاهده نشده است- اثباتی بر هشدار ایران مبنی بر اینکه ادعای آمریکایی‎ها در راستای ایجاد جنگ روانی علیه این کشور انجام می‎گیرد.

در‎ همین ‎راستا، «بیل اربن» سخنگوی سنتکام مدعی شد: اظهارات گیکا با اطلاعات آمریکا و متحدان این کشور درباره نیروهای تحت حمایت ایران در منطقه مغایر است.

وی همچنین از افزایش سطح هشدار تمامی نیروهای ائتلاف مستقر در عراق و سوریه خبر داد.

آمریکایی‎ها اخیراً مدعی شده‎اند که اطلاعاتی موثق (!) مبنی بر قصد ایران یا نیروهای تحت حمایت آن برای ضربه زدن به منافع آمریکایی‎ها در سطح منطقه به دست آورده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه