English

دونالد ترامپ:

آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، نقض عهد نبودند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی را ناقض عهد و اعتماد میان واشنگتن و پیونگ یانگ نمی داند. وی این آزمایش ها را در چهارچوبی استاندارد و مطابق قرار های دوجانبه توصیف کرده است.

آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، نقض عهد نبودند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است: آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، ناقض عهد و اعتماد میان دو طرف نبوده اند. 

دونالد ترامپ در مصاحبه با پولیتیکو می گوید: موشک هایی که اخیرا کره شمالی اقدام به آزمایش آن ها کرده بود از نوع کوتاه برد بودند و من آن ها را ابدا نقض عهد و اعتماد میان دو طرف به حساب نمی آورم. آن ها موشک های کوتاه برد بودند و کاملا در چهارچوبی استاندارد قرار داشتند. کره شمالی در روزهای شنبه و پنجشنبه هفته گذشته، اقدام به آزمایش موشکی کرده بود. این کشور از نوامبر سال 2017، اقدام به انجام آزمایش موشکی نکرده بود. 

دونالد ترامپ که پیش از این اعلام کرده بود: او و کیم جونگ اون روابط بسیار خوبی دارند، اضافه کرده است: ممکن است روزی ایمانم به رهبر کره شمالی را از دست بدهم. در واقع منظورم این است که شاید در آینده و تحت برخی شرایط، اعتماد و ایمانم به او را از دست بدهم اما در شرایط کنونی چنین حالتی وجود ندارد.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه