English

کره شمالی دو موشک کوتاه برد جدید شلیک کرد

کره شمالی دو موشک با برد کوتاه شلیک کرده است. این رویداد یک هفته پس از آن انجام می شود که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ، بر شلیک چند موشک و راکت ارتش کره شمالی نظارت کرده بود.

کره شمالی دو موشک کوتاه برد جدید شلیک کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، روز پنجشنبه(19 اردیبهشت ماه)، کره شمالی دو موشک با برد کوتاه شلیک کرده است. این رویداد یک هفته پس از آن انجام می شود که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ، بر شلیک چند موشک و راکت ارتش کره شمالی نظارت کرده بود. 

این اتفاق در زمانی انجام شده که استفان بیگان نماینده ویژه آمریکا در موضوع کره شمالی، در حال بحث و رایزنی با مقام های کره جنوبی در سئول بوده است. کره جنوبی این اقدام کره شمالی را بسیار نگران کننده خوانده است و آن را در راستای کاهش تنش ها در شبه جزیره کره، بسیار غیر سازنده خطاب کرده است. 

ناظران اعلام کرده اند هنوز خیلی زود است که نوع و کلاس موشک های شلیک شده مورد شناسایی قرار بگیرند. ارتش کره جنوبی اعلام کرده پس از آزمایش موشکی جدید کره شمالی، دامنه فعالیت های نظارتی و امنیتی خود را افزایش داده و در حال همکاری با آمریکا است تا اطلاعات بیشتری راجع به اقدامات اخیر کره شمالی کسب کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی