English

گاه شمار مهمترین اتفاقات ونزوئلا در ۲۴ ساعت گذشته

خبرگزاری موج، گاه شماری از مهمترین وقایع ونزوئلا در 24 ساعت اخیر را گزارش می کند.

گاه شمار مهمترین اتفاقات ونزوئلا در 24 ساعت گذشته

همزمان با انتشار اخباری مبنی بر تلاش برای کودتا در ونزوئلا در 24 ساعت گذشته، دولت ونزوئلا از شکست و ناکامی طرح کودتا در این کشور خبر داده است. در این راستا، خلاصه ای از اخبار که به تحولات ونزوئلا پس از انتشار خبر وقوع کودتا در این کشور می پردازند را می توانید در ادامه بخوانید:

خوان گوآیدو: نیکلاس مادورو از حمایت نظامیان برخوردار نیست

رویترز- خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا اعلام کرده: نیکلاس مادورو رئیس جمهور قانونی ونزوئلا از حمایت نظامیان برخوردار نیست. وی بار دیگر از نظامیان ونزوئلایی خواسته تا تلاش های خود برای برکناری مادورو از قدرت را افزایش دهند.

کوبا تهدیدهای آمریکا علیه خود در موضوع ونزوئلا را رد کرد

آسوشیتدپرس- رئیس جمهور کوبا تهدید های دولت آمریکا مبنی اعمال تحریم های بیشتر بر این کشور به دلیل حمایت نظامی و اطلاعاتی از دولت ونزوئلا را رد کرد. دونالد ترامپ اخیرا در پیامی توئیتری اعلام کرده در صورتی که کوبا 20000 نظامی خود را از ونزوئلا خارج نکند، تحریم های همه جانبه ای را بر علیه این کشور وضع خواهد کرد.

روسیه اپوزیسیون ونزوئلا را متهم به توسط به خشونت کرد

رویترز- وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اپوزیسیون ونزوئلا به رهبری خوان گوآیدو را متهم به توسل به خشونت جهت به آشوب کشیدن این کشور و تضعیف دولت قانونی ونزوئلا کرد.  

مادورو ادعای پمپئو مبنی بر تلاش برای خروج از ونزوئلا را رد کرد

رویترز-نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، ادعای مایک پمپئو مبنی بر قصد وی برای ترک ونزوئلا را قویا رد کرد.

گوآیدو خواستار بزرگترین تظاهرات بر علیه مادورو شد

رویترز- خوان گوآیدو رهبر مخالفان ونزوئلا از مردم خواسته تا در روز چهارشنبه(11 اردیبهشت)، بزرگترین تظاهرات بر علیه نیکلاس مادورو را برگزار کنند.این اقدام مهمترین تحرکی است که گوآیدو از آغاز ناآرامی ها در ونزوئلا از مردم خواسته تا آن را انجام دهند. در 24 ساعت گذشته، ونزوئلا صحنه آشوب و درگیری میان هوادان گوآیدو و مادورو بوده است. 

مادورو از پیروزی بر کودتاگران در ونزوئلا خبر داد

سی ان ان-نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده طرح کودتا در ونزوئلا به رهبری خوان گوایدو و لئوپولدو لوپز به طور کامل شکست خورده است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی