English

مایک پامپئو:

دولت ترامپ هیچ برنامه‌ای برای دخالت نظامی در ایران ندارد

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره تغییر نظام سیاسی در ایران گفت: دولت آمریکا خیلی مراقب و محتاط است که از واژه و زبان "تغییر نظام" در ایران استفاده نکند و دولت ترامپ هیچ طرح و برنامه‌ای برای دخالت نظامی در ایران ندارد.

دولت ترامپ هیچ برنامه‌ای برای دخالت نظامی در ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا  دوشنبه گذشته با 15 نفر از رهبران جامعه آمریکایی و ایرانی در هتلی در دالاس دیدار و گفتگو کرده است. 

وبگاه خبری اکسیوس نوشت: پامپئو در دیدار با گروهی از رهبران جامعه آمریکایی و ایرانی گفته است که ایالات متحده به هیچ وجه به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران از طریق مداخله مستقیم نظامی نیست.

این خبر را 3 منبع آگاه حاضر در این جلسه تایید کرده‌اند.

در این نشست پامپئو در پاسخ به سئوالی درباره تغییر نظام سیاسی در ایران گفت: دولت آمریکا خیلی مراقب و محتاط است که از واژه و زبان "تغییر نظام" در ایران استفاده نکند و دولت ترامپ هیچ طرح و برنامه‌ای برای دخالت نظامی در ایران ندارد.

وی در ادامه افزود: بهترین منفعت ما در ایران این است که گروهی از رهبران غیرانقلابی، این کشور را اداره و مدیریت کنند.

وزیر خارجه آمریکا ضمن دخالت آشکار در امور سیاسی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از فتنه سبز گفت: دولت ترامپ می‌توانست خیلی بهتر از دولت اوباما " جنبش سبز " را اداره و مدیریت کند.

وی در خصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران نیز گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که تحریم‌های آمریکا به مردم ایران لطمه و ضرری وارد نکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی