English

دالایی لاما به بیمارستانی در دهلی نو منتقل شد

یکی از نزدیکان دالایی لاما رهبری معنوی تبت اعلام کرده است وی به دلیل درد سینه به یک بیمارستان در دهلی نو منتقل شده و تحت بررسی های پزشکی قرار گرفته است.

دالایی لاما به بیمارستانی در دهلی نو منتقل شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از نزدیکان دالایی لاما رهبری معنوی تبت اعلام کرده است وی به دلیل درد سینه به یک بیمارستان در دهلی نو منتقل شده و تحت بررسی های پزشکی قرار گرفته است. 

به گفته منابع آگاه، اوایل روز سه شنبه، دالایی لاما پس از تجربه سرفه های خفیف، برای بررسی بیشتر پزشکی به دهلی نو پرواز کرد و در بیمارستان مکس بستری شده است. پزشکان اعلام کرده اند: جای نگرانی در مورد وضعیت دالایی لاما وجود ندارد و وضعیت وی خوب است و دالایی لاما چند روزی را در بیمارستان به استراحت خواهد پرداخت. 

اگرچه دالایی لاما فردی محبوب در عرصه بین المللی است با این حال، بسیاری از دولت های جهان، از ترس برانگیختن خشم چین، روابط خود با وی و دعوت از او برای سفر به کشورهایشان را محدود کرده اند. منطقه تبت و رهبر معنوی آن یعنی دالایی لاما، سال ها است که یکی از دغدغه های مهم رهبران چینی به شمار می روند. دولت مرکزی چین و ساکنان این منطقه، شکاف های عمیق فکری و ایدئولوژیک دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه