English

سخت گیری بیشتر مصر برای برخود با شاغلان معتاد به مواد مخدر

به دنبال وقوع حادثه خونین قطار در قاهره در ماه گذشته، رانندگان اتوبوس مدرسه، کارمندان راه آهن و دانشجویان دانشگاه ها، توسط دولت مصر بیش از گذشته هدف آزمایش اعتیاد به مواد مخدر قرار می گیرند.

سخت گیری بیشتر مصر برای برخود با شاغلان معتاد به مواد مخدر

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از عرب نیوز، به دنبال وقوع حادثه خونین قطار در قاهره در ماه گذشته، رانندگان اتوبوس مدرسه، کارمندان راه آهن و دانشجویان دانشگاه ها، توسط دولت مصر بیش از گذشته هدف آزمایش اعتیاد به مواد مخدر قرار می گیرند.

تاکنون، حدود 30 راننده اتوبوس به به دلیل نتیجه آزمایش مثبت اعتیاد به حشیش، مورفین و ترامادول که به دلیل ارزان بودن، بسیار در میان اقشار کم درآمد پرطرفدار است تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند. 

ماه گذشته، در حادثه قطار در ایستگاه رامسس قاهره، 25 نفر جان خود را از دست دادند. پس از حادثه قطار قاهره، مشخص شد که راننده قطار به مواد مخدر اعتیاد داشته است. 

5000 کارمند راه آهن در مصر آزمایش اعتیاد داده اند که به گفته امر سلیمان یکی از مقام های بهداشت و سلامت مصر، تعداد زیادی از آن ها به مواد مخدر اعتیاد داشته اند. سلیمان گفته است: آمار دقیق افراد معتاد به مواد مخدر، بعدا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه