English

تلاش های شبانه روزی چین-آمریکا برای رسیدن به توافق تجاری

یک مقام ارشد چینی گفته است: چین و ایالات متحده آمریکا هنوز به طور شبانه روزی در حال گفتگو و رایزنی برای دستیابی به یک توافق تجاری هستند که با منافع دو طرف هماهنگ باشد و به جنگ تجاری چین_آمریکا که اقتصاد جهانی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده خاتمه دهند.

تلاش های شبانه روزی چین-آمریکا برای رسیدن به توافق تجاری

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، یک مقام ارشد چینی گفته است: چین و ایالات متحده آمریکا هنوز به طور شبانه روزی در حال گفتگو و رایزنی برای دستیابی به یک توافق تجاری هستند که با منافع دو طرف هماهنگ باشد و به جنگ تجاری چین_آمریکا که اقتصاد جهانی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده خاتمه دهند.

"وانگ شووِن" معاون وزیر بازرگانی چین گفته است: نسبت به مذاکرات تجاری با آمریکا خوش بین است. وی افزوده: هر مکانیسم تجاری که روی آن توافق شود باید برابر و عادلانه باشد.در مدت اخیر، آمریکا و چین به عنوان دو اقتصاد برتر جهان درگیر جنگ تجاری و اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی یکدیگر بوده اند. واشنگتن پکن را تحت فشار قرار داده تا نگرانی های دیرینه راجع به رویه ها و سیاست های چین پیرامون یارانه های صنعتی، انتقال فناوری، دسترسی به بازار و حقوق مالکیت معنوی، رفع شود.

پیشرفت در مذاکرات تجاری چین-آمریکا سبب شد تا کاخ سفید اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی از چین به ارزش 200 میلیارد دلار را که قرار بود از تاریخ 1 مارس اعمال شود، به تاخیر بیندازد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی