English

تشدید سرکوب افراط گرایان توسط دولت پاکستان

پاکستان بر شدت سرکوب خود علیه شبه نظامیان افراطی افزوده است. دولت پاکستان در جدیدترین اظهار نظر گفته است:کنترل 182 مدرسه مذهبی تحت کنترل افراط گرایان را به دست گرفته است.

تشدید سرکوب افراط گرایان توسط دولت پاکستان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشا تودی، پاکستان بر شدت سرکوب خود علیه شبه نظامیان افراطی افزوده است. دولت پاکستان در جدیدترین اظهار نظر گفته است:کنترل 182 مدرسه مذهبی تحت کنترل افراط گرایان را به دست گرفته است.

وزیر کشور پاکستان گفته است: بیش از 100 نفر در راستای اقدامات دولت علیه فعالیت گروه های ممنوعه تاکنون بازداشت شده اند. وی این اقدامات را در راستای عزم دولت پاکستان در دراز مدت برای سرکوب شبه نظامیان عنوان کرده و گفته این تحرکات، ارتباطی با ادعاهای هند مبنی بر منفعل بودن دولت پاکستان در سرکوب افراط گرایان در داخل خاک خود ندارد.

پاکستان از سوی قدرت های جهانی تحت فشار است تا علیه گروه هایی که بر ضد هند در خاک پاکستان فعالیت می کنند اقدامی انجام دهد. اخیرا گروه موسوم به "جیش محمد"، مسوولیت حمله مرگبار تروریستی بر علیه نظامیان هندی که منجر به مرگ 40 تن از آن ها در تاریخ 14 فوریه شد را بر عهده گرفته بود. این حمله، شروعی بر تشدید درگیری میان هند و پاکستان در روزهای گذشته بود که حتی بیم آن می رفت تا منجر به یک جنگ تمام عیار شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی