English

تشدید تدابیر امنیتی در آستانه ورود رهبر کره شمالی به ویتنام:

ایستگاه راه آهن دونگ دانگ در مرز ویتنام-چین بسته شد

ایستگاه راه آهن دونگ دانگ در مرز ویتنام-چین به دلیل ورود کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کاملا بسته شده است. این ایستگاه توسط نیروهای امنیتی محاصره شده است. کیم برای شرکت در نشست مشترک با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وارد ویتنام می شود.

ایستگاه راه آهن دونگ دانگ در مرز ویتنام-چین بسته شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، ایستگاه راه آهن دونگ دانگ در مرز ویتنام-چین به دلیل ورود کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کاملا بسته شده است. این ایستگاه توسط نیروهای امنیتی محاصره شده است. کیم برای شرکت در نشست مشترک با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وارد ویتنام می شود. 

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی روز شنبه پیونگ یانگ را برای سفر به ویتنام و ملاقات با ترامپ ترک کرده است. مقام های ویتنامی گفته اند: انتظار می رود رهبر کره شمالی در اولین ساعات روز سه شنبه 7 اسفندماه به ایستگاه مرزی دونگ دانگ در مرز ویتنام و چین برسد. کیم جونگ اون در این سفر، 4000 کیلومتر را طی می کند و 2 و نیم روز در راه است. 

رهبر کره شمالی پس از رسیدن به ایستگاه راه آهن دونگ دانگ، با اتومبیل مسافت 170 کیلومتری تا هانوی پایتخت ویتنام را طی خواهد کرد. تمامی 170 کیلومتر راه از ساعت 6 صبح تا 14 مسدود خواهد بود. دونالد ترامپ و کیم جونگ اون قرار است در چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با یکدیگر دیدار کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه