English

مادورو اولتیماتوم اروپا را رد کرد

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا اولتیماتوم کشورهای اروپایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد. کشورهای اروپایی هشدار داده بودند اگر مادورو انتخابات برگزار نکند، از این به بعد خوان گوآیدو را به رسمیت خواهند شناخت.

مادورو اولتیماتوم اروپا را رد کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، از رد اولتیماتوم کشورهای اروپایی به ونزوئلا برای برگزاری انتخابات خبر داده است. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که خوان گوآیدو رهبر اپوزیسیون ونزوئلا هفته قبل خود را رئیس جمهور مشروع ونزوئلا خوانده بود. 

7 کشور اروپایی در اولتیماتومی به مادورو از وی درخواست کرده بودند یا انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کند و یا آن ها از این به بعد خوان گوآیدو را به رسمیت خواهند شناخت. مادورو در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی گفته است هرگز در برابر فشارها برای ترک قدرت سر فرود نخواهد آورد. مادورو در مصاحبه خود گفته است:"چرا کشورهای اروپایی باید از یک کشور بخواهند که با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر انتخابات برگزار کند؟ آن ها چنین می گویند زیرا نامزدهای مورد حمایت آن ها از جناح راست نتوانستند پیروز شوند".

با این حال، مادورو از ملاقات با رهبران اروپایی و آمریکای لاتین در چهارچوب یک "گروه تماس" در پنج شنبه آینده در مونته ویدئو استقبال کرد و گفت این امر می تواند منجر به گفتگو میان مردم ونزوئلا برای حل مشکلاتشان شود". 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه