English

حمله تروریستی در جنوب فیلیپین

روز چهارشنبه(10 بهمن ماه)، خبرگزاری فرانسه از حمله تروریستی به یک مسجد در جنوب این کشور خبر داده است. در این حمله 2 نفر کشته و 4 تن دیگر زخمی شده اند. این حمله تنها چند روز پس از حمله خونین به کلیسایی در جزیره جولو انجام می شود که موجب مرگ 21 تن شده بود.

حمله تروریستی در جنوب فیلیپین

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز چهارشنبه(10 بهمن ماه)، حمله تروریستی با نارنجک در یک مسجد در جنوب فیلیپین، 2 کشته برجا گذاشت. این حمله چند روز پس از حمله خونین به یک کلیسا در این کشور انجام می شود.

بنابر اظهارات مقام امنیتی فیلیپین، یک نارنجک به داخل مسجدی پرتاب شده و موجب کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 4 تن دیگر شده است. قربانیان حادثه در هنگام انجام این عملیات تروریستی، در داخل مسجد خوابیده بودند. این حمله پس از آن انجام شده است که فیلیپین پس از انجام یک عملیات تروریستی علیه کلیسایی در جزیره جولو(که اکثریت اهالی آن مسلمان هستند)، در حالت آماده باش قرار داشته است. داعش مسوولیت حمله مرگبار به کلیسا را بر عهده گرفته است.

دولت فیلیپین در ابتدا اعلام کرده بود حمله به کلیسا در فیلیپین، انتحاری نبوده است با این حال، روز سه شنبه(9بهمن ماه)، رئیس جمهور فیلیپین گفت که یکی از عاملان حمله به کلیسا، خود را خارج از این مکان منفجر کرده است.

مقام های فیلیپین گفته اند خیلی زود است اگر بخواهیم تایید کنیم حمله امروز به مسجد در واقع انتقام حمله روز یکشنبه به کلیسا بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه