English

سخنرانی میشل عون در نشست اقتصاد و توسعه اجتماعی عربی

میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنرانی آغازین نشست اقتصاد و توسعه اجتماعی عربی در بیروت اعلام کرد: این نشست، بحران اقتصادی در منطقه را مخاطب قرار می دهد.

سخنرانی میشل عون در نشست اقتصاد و توسعه اجتماعی عربی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از عرب نیوز، روز یکشنبه(30 دی ماه) نشست اقتصاد و توسعه اجتماعی عربی به میزبان لبنان آغاز بکار کرد. میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنرانی آغاز به کار این نشست اعلام کرد: این نشست، بحران اقتصادی در منطقه را مخاطب قرار می دهد. 

عون ابتکاری را پیشنهاد داد که تاسیس یک بانک عربی برای بازسازی و توسعه را شامل می شود. وی گفت:"تمامی طرف های عربی را به گفتگو و ملاقات در بیروت دعوت می کنم و از آن ها می خواهم تا ایجاد یک بانک عربی برای بازسازی و توسعه را به بحث بگذارند". 

در جریان این نشست، رهبران عربی به بررسی مصائب و مشکلات پناهجویان سوری نیز خواهند پرداخت. عون گفت:"ما راجع به راهکارهایی برای حل مشکلات آوارگان کار می کنیم". وی خواستار آن شد تا جامعه بین المللی بستر مناسبی را فراهم آورد تا پناهجویان سوری بتوانند به کشور خود بازگردند.

در نشست اقتصاد و توسعه اجتماعی عربی بیروت، فقط 3 رئیس دولت(قطر، موریتانی و سومالی) حضور دارند. با این حال، اندکی پس از آغاز این نشست، امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، لبنان را ترک کرد.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه