English

انفجار انتحاری در جنوب افغانستان

رویترز از انفجار یک خودروی انتحاری در نزدیکی کاروان حامل فرماندار ولایت لوگر خبر داد. این حمله تاکنون موجب کشته شدن 8 نفر و زخمی شدن 10 تن دیگر شده است.

انفجار انتحاری در جنوب افغانستان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز یکشنبه(30 دی ماه)انفجار خودروی بمبگذاری شده در مسیر کاروان فرماندار ولایت لوگر موجب کشته شدن حداقل 8 نیروی امنیتی افغان شد اما آسیبی به فرماندار این ولایت نرسید. 

شاپور احمدزی سخنگوی پلیس ولایت لوگر اعلام کرد" عاملان حادثه، یک خودروی بمبگذاری شده را در نزدیکی کاروان فرماندار لوگر که در حال حرکت در اتوبان میان لوگر و کابل بود منفجر کردند. متاسفانه علاوه بر کشته شدن 8 نیروی امنیتی،  10 تن دیگر نیز زخمی شدند و احتمال افزایش آمار تلفات وجود دارد". وی افزود که رئیس شاخه استانی دستگاه اطلاعاتی افغانستان نیز در این هیات بوده اما آسیبی به وی نرسیده است. 

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در بیانیه ای اعلام کرد طالبان مسوول این عملیات است. وی افزوده: در این عملیات شمار زیادی نیروهای ویژه افغان کشته و زخمی شده اند. لوگر در فاصله 75 کیلومتری پایتخت است و از نظر استراتژیک همچون دروازه پایتخت تلقی می شود. این ولایت به دلیل حضور عناصر طالبان به شدت در معرض خطر وقوع حملات خونبار است.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه