English

طالبان گفتگو با آمریکا در پاکستان را رد کرد

گروه طالبان افغانستان، گزارش ها در رسانه های پاکستانی مبنی بر دیدار این گروه با هیات آمریکا به سرپرستی زلمای خلیل زاد در اسلام آباد را قویا رد کرد.

طالبان گفتگو با آمریکا در پاکستان را رد کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، گروه طالبان افغانستان، گزارش ها در رسانه های پاکستانی مبنی بر اینکه این گروه خود را برای دیدار و گفتگو با نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا زلمای خلیل زاد در پاکستان آماده می کند را رد کرد. این گروه همچنین مذاکره با دولت افغانستان را بار دیگر رد کرد. 

روزنامه ها و شبکه های خبری پاکستان اعلام کرده بودند که پس از دیدار خلیل زاد با مقام های پاکستانی از جمله نخست وزیر این کشور عمران خان در روز جمعه(28 دی ماه)، احتمالا به زودی طالبان افغانستان با نماینده آمریکا زلمای خلیل زاد در کشور پاکستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

مقام های ارشد طالبان گفته اند که قدرت های منطقه از جمله پاکستان از آن ها درخواست کرده اند تا با هیات آمریکا در اسلام آباد گفتگو کنند. آن ها همچنین درخواست کرده اند تا دولت افغانستان نیز در جریان مذاکرات حضور داشته باشد. با این حال، طالبان این پیشنهادها را قویا رد کرده است.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در بیانیه ای اعلام کرده است:"به روشنی اعلام می کنیم که هیچ دیداری با هیات نمایندگی آمریکا به سرپرستی زلمای خلیل زاد در اسلام آباد نخواهیم داشت".    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه