English

حمله انتحاری به آکادمی پلیس کلمبیا

خبرگزاری فرانسه از حمله انتحاری با خودروی بمب گذاری شده به آکادمی پلیس کلمبیا خبر داد. این حمله موجب کشته شدن 21 نفر و زخمی شدن 68 تن دیگر شد.

حمله انتحاری به آکادمی پلیس کلمبیا

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، در اثر حمله انتحاری با یک خودرو بمب گذاری شده به آکادمی پلیس کلمبیا در بوگوتا پایتخت این کشور، 21 نفر کشته و 68 نفر زخمی شده اند. پلیس کلمبیا در بیانیه ای اعلام کرده است:"متاسفانه بر اساس آمار اولیه، 21 نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند که عامل این فاجعه نیز در میان کشته شدگان قرار دارد. 68 تن دیگر نیز در این حادثه مجروح شده اند. تاکنون 58 نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شده اند".

وزارت دفاع کلمبیا پیش از این، از کشته شدن 11 تن و زخمی شدن 65 نفر خبر داده بود. دولت کلمبیا به دلیل این فاجعه، 3 روز عزای عمومی اعلام کرده است.

وزارت دفاع کلمبیا اعلام کرده است که این حمله تروریستی، با استفاده از یک خودرو که 80 کیلوگرم مواد منفجره داشت، به انجام رسیده است. 

رئیس جمهور کلمبیا "ایوان دوکو" در پیامی توئیتری اعلام کرده است:"تمامی مردم کلمبیا تروریسم را رد می کنند. ما در نبرد با این پدیده با یکدیگر متحد هستیم".

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه