English

پاکستان ۲ تروریست مرتبط با ربایش شهروند آمریکایی را کشت

مقام های امنیتی پاکستان از کشته شدن 2 تروریست داعشی در عملیات نیروهای امنیتی این کشور در استان پنجاب خبر دادند. این دو تروریست در عملیات ربایش یک شهروند آمریکایی در شهر لاهور پاکستان در سال 2011 نیز نقش داشتند.

پاکستان 2 تروریست مرتبط با ربایش شهروند آمریکایی را کشت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، یک مقام ارشد مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور سپیده دم سه شنبه(25 دی ماه) به مخفی گاه های شبه نظامیان در شرق این کشور حمله کرده و 2 تروریست گروه داعش را به قتل رسانده اند. این تروریست ها با عملیات القاعده در سال 2011 در پاکستان که منجر به ربایش یک شهروند آمریکایی با نام وارن وینستین شد، مرتبط بوده اند.

وینستین که در شهر لاهور دزدیده شده بود، در جریان عملیات پهپادهای آمریکایی در سال 2015، در مرز مشترک افغانستان و پاکستان به طور اتفاقی کشته شد. دپارتمان ضدتروریسم پنجاب، 2 تروریست بازداشت شده را عادل حافظ و عثمان هارون معرفی کرده است. این نهاد اعلام کرده است هر دو تروریست، در جریان تیراندازی شدید در شهر فیصل آباد استان پنجاب کشته شدند.

مقام های امنیتی پاکستان اعلام کرده اند که 2 تروریست کشته شده، در ربایش فرزند نخست وزیر اسبق پاکستان یوسف رضا گیلانی نیز ایفای نقش کرده اند. لازم به ذکر است که فرزند گیلانی در سال 2016 و در جریان عملیات نیروهای آمریکایی در افغانستان آزاد شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه