English

ادامه جنجال ها پیرامون رابطه ترامپ با روسیه

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: من هیچگاه برای روسیه کار نکردم.

ادامه جنجال ها پیرامون رابطه ترامپ با روسیه

به گزارش خبرگزاری موج، اظهارات دونالد ترامپ ، واکنشی مستقیم به گزارشی جنجالی است که نشان می‌دهد اداره تحقیقات فدرال آمریکا از فرط نگرانی درباره رفتار او در قبال روسیه ، تحقیقاتی را به جریان انداخت تا مشخص شود آیا این جمهوری‌خواه به نفع روسیه کار کرده است یا خیر.  

ترامپ در این رابطه گفت: من هرگز برای روسیه کار نکرده‌ام. من نه تنها برای روسیه کار نکرده‌ام، بلکه معتقدم اینکه شما این سوال را مطرح کنید ننگ و مایه‌ شرمساری است چون این یک نیرنگ بزرگ و مخرب است.

هنگامی که در ماه مه سال ۲۰۱۷ ترامپ رئیس وقت اف‌بی‌آی را اخراج کرده بود، پلیس فدرال آمریکا مشکوک شده بود که رئیس‌جمهوری آمریکا ارتباطاتی با روسیه دارد. تحقیقات از آنجا آغاز می‌شود اما بعدا که هیات تحقیق ویژه درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ریاست رابرت مولر شروع می‌شود، این تحقیق به این هیات ویژه سپرده می‌شود.

یکی از خبرنگاران روز دوشنبه از رئیس‌جمهوری آمریکا این سوال را پرسید که آیا او برای روسیه کار می‌کند یا خیر. ترامپ به سرعت این اتهام را رد کرد و گفت حتی پرسیدن چنین سوالی "مایه ننگ" است. او گفت که چنین اتهامی "دروغ محض" است. همین سوال را شنبه شب، یکی از مجری‌های شبکه فاکس از ترامپ پرسیده بود و او به جای تایید یا تکذیب صرفا از اینکه مخاطب چنین سوالی است، گلایه کرده بود.

ترامپ از روز شنبه به این سو در حساب توییتری خود و در روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از تصمیم خود مبنی بر اخراج جیمز کومی، رئیس پیشین اف‌بی‌آی حمایت کرده و هیات تحقیق را گروهی پلیس‌های فاسد خوانده است. وی نوشت: اخراج کومی، کار بزرگی است که من برای کشورمان کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی