English

جزئیات دیدار پمپئو با ولیعهد امارات

ولیعهد ابوظبی با وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد و در این دیدار دو طرف به بررسی همکاری دوجانبه و همچنین پرونده‌های مهم و مشترک پرداختند.

جزئیات دیدار پمپئو با ولیعهد امارات

به گزارش خبرگزاری موج، محمد بن زاید آل نهیان ، در دیدار با مایک پمپئو ، درخصوص زمینه‌های همکاری میان دو کشور و راه‌های تقویت و توسعه آن در جهت خدمت به منافع استراتژیک آمریکا و امارات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پمپئو و محمد بن زاید آل نهیان همچنین به بررسی شماری از پرونده‌ها و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز همکاری دو کشور در برقراری امنیت و ثبات در منطقه پرداختند. وزیر خارجه آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر، دیدارش با رهبران امارات را "ثمربخش" توصیف کرد.

وی در ادامه افزود: در جریان دیدار با رهبران امارات مذاکراتی درخصوص صلح یمن، بحران سوریه و پرونده‌های دیگر داشتیم که این مذاکرات "مثمرثمر" بود.

طرف آمریکایی و اماراتی بر حمایت‌شان از مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن تاکید کردند. پمپئو در جریان این دیدار به بررسی توسعه روابط دوجانبه به ویژه در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری پرداخت.

وزیر خارجه آمریکا  پس از اینکه دونالد ترامپ، اعلام کرد که حدود ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه عقب‌نشینی کرده‌اند، در چارچوب سفرهای منطقه‌ای خود به امارات سفر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه