English

وزیر نفت ایران:

تهران از تحریم های آمریکا تبعیت نخواهد کرد

بیژن زنگنه وزیر نفت ایران در کنفرانس خبری مشترک با همتای عراقی خود در بغداد اعلام کرده است که تحریم ها علیه ایران کاملا غیرقانونی هستند و تهران از آن ها تبعیت نخواهد کرد.

تهران از تحریم های آمریکا تبعیت نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز پنجشنبه(20 دی ماه) وزیر نفت ایران بیژن زنگنه گفته است که تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه ایران کاملا غیرقانونی هستند و تهران از آن ها تبعیت نخواهد کرد.

زنگنه در کنفرانس خبری مشترک با همتای عراقی خود در بغداد گفت:"ما بر این باوریم که نباید از تحریم های غیرقانونی علیه ایران تبعیت کرد". زنگنه همچنین افزوده است  تا زمانی که نفت ایران تحریم باشد، حجم و مقصد صادرات نفت خود را اعلام نخواهیم کرد. وی اعلام کرد:"امروز راه های بهبود همکاری با عراق را در ابعاد مختلف بویژه مسائل نفتی به بحث گذاشتیم".

وزیر نفت عراق هم ضمن تایید رایزنی های دو کشور در مورد موضوعات نفتی اعلام کرد که عراق هنوز به توافقی با ایران برای توسعه ی میادین نفتی مشترک دست نیافته است. وی افزود که کاهش قیمت نفت در بازار جهانی متوقف شده است و او انتظار دارد قیمت این کالای استراتژیک به آرامی افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی