English

ولیعهد امارات وارد اسلام آباد شد

ولیعهد امارات در راس هیاتی، برای دیداری یک روزه از پاکستان وارد این کشور شد. قرار است امارات قریب به 6 میلیارد و 200 میلیون دلاری کمک به دولت پاکستان ارائه کند.

ولیعهد امارات وارد اسلام آباد شد

به گزارش خبرگزاری موج، "محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد امارات در رأس یک هیأت سیاسی بلند پایه برای سفری یک روزه وارد پاکستان شد. معاون فرمانده ارتش امارات نیز در این سفر وی را همراهی می‌کند.

ولیعهد امارات قرار است با "عمران‌خان" نخست وزیر و سایر مقامات سیاسی پاکستان دیدار و درباره تحولات منطقه با آنها تبادل نظر کند. قرار است به مناسبت ورود ولی عهد امارات به پاکستان، در دفتر نخست وزیری این کشور ضیافتی برگزار شود.

کمک 6 میلیارد و 200 میلیون دلاری امارات به پاکستان که 3 میلیارد دلار از این مبلغ به صورت وام نقدی  و 3 میلیارد و 200 میلیون دلار به صورت صادرات نفت در اختیار اسلام‌آباد قرار می‌گیرد از محورهای دیدار آل نهیان با مقامات پاکستانی است.

 نخست وزیر پاکستان در سفر خود به امارات از این کشور درخواست کمک کرد و در حال حاضر بسته کمک‌های ابوظبی به اسلام‌‌آباد نهایی شده است.

دولت پاکستان برای حل مشکلات اقتصادی خود به 12 میلیارد دلار وام نیاز دارد که بیشتر آن را از کشورهای دوست مانند عربستان و امارات تهیه می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه