English

جان کلی: ترامپ "دیوار" مرزی نخواهد ساخت

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا، "دیوار" مرزی در مرزهای مشترک با مکزیک نخواهد ساخت.

جان کلی: ترامپ "دیوار" مرزی نخواهد ساخت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اجیپت ایندیپندنت، جان کلی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در مصاحبه ای اعلام کرد که کاملا با مهاجران  خارجی غیرقانونی در خاک آمریکا و وضعیت بد آن ها "ابراز همدردی" می کند. وی در جای دیگری از سخنان خود به نکته ی جالبی راجع به طرح رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ برای احداث دیوار مرزی با مکزیک اشاره کرد.

با توجه به گذشت بیش از 10 روز از تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا به دنبال تنش میان دونالد ترامپ و دموکرات ها برای تامین مالی پروژه ی احداث دیواری مرزی با مکزیک، جان کلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اعلام کرد: "اگر بخواهم صادق باشم، "دیوار" مرزی در کار نخواهد بود".  رئیس جمهور مکررا لفظ "دیوار" را بکار می برد در حالیکه اغلب اوقات وی در واقع نه به احداث "دیوار" بلکه به ایجاد "مانع مرزی"، "فنس"، "حصار" و یا در این اواخر بیشتر به " موانع آهنی" گرایش داشته است.

ساخت "دیوار" مرزی در طول مرزهای مشترک با مکزیک یکی از شعارهای محوری ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 بود. او فقط 100 بار همین امسال راجع به این موضوع توییت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه