English

افغانستان باید انتظار خونریزی بیشتر در سال ۲۰۱۹ را داشته باشد

عقب نشینی احتمالی آمریکا از افغانستان و قدرت گیری روزافزون طالبان و داعش در افغانستان موجب شده تا مردم افغانستان نسبت به آینده کشورشان نگران باشند و انتظار خونریزی بیشتر در سال 2019 را داشته باشند.

افغانستان باید انتظار خونریزی بیشتر در سال 2019 را داشته باشد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اجیپت ایندیپندنت، پس از گذشت سال 2018 که در زمینه آشوب و خونریزی در صحنه ی افغانستان، رکورد دار محسوب می شود، حال، افغان ها با توجه به عقب نشینی احتمالی آمریکا از افغانستان و در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوریِ بالقوه جنجالی، باید انتظار خونریزی بیشتری را داشته باشند.

زمزه ها در واشنگتن مبنی بر عقب نشینی از افغانستان پیش از حصول توافق با طالبان موجب شده تا امید ها در این کشور جنگ زده برای خاتمه دادن به بحران 17 ساله ی افغانستان تضعیف شوند. بر اساس گزارش هایی که البته به تایید کاخ سفید نرسیده اند، افغانستان در سال 2018 از نظر خشونت از کشور سوریه هم پیشی گرفته است. مردم عادی در افغانستان در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده اند که با توجه به عزم و اقدام طالبان و گروه داعش در حمله به نیروهای امنیتی و مردم عادی افغانستان، به آینده ی کشور خود چندان امیدوار نیستند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه