English

پیام اردوغان به مناسبت سال نو

رئیس جمهوری ترکیه در پیام سال نوی میلادی گفت: ترکیه به خاک، تمامیت ارضی و حقوق هیچ کشوری چشم داشتی ندارد.

پیام اردوغان به مناسبت سال نو

به گزارش خبرگزاری موج، رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهوری ترکیه در پیام ویدیویی به مناسبت آغاز سال نوی میلادی ، گفت: تمام تلاش ما بر این است که ملت و برادران و خواهران ما در منطقه در امنیت و آرامش زندگی کنند. کشور ما مسبب مشکلات منطقه نیست.

وی ادامه‌ داد: واقعیت این است تا زمانی که مسائل منطقه حل نشوند، ترکیه نمی‌تواند صلح و آرامش و آینده خود را تضمین کند. بر این اساس ترکیه سیاست فعال و مبتنی بر دیپلماسی برای حل مسائل منطقه اتخاذ کرده است.

اردوغان اضافه کرد: ترکیه از همان ابتدای بحران سوریه رویکرد انسانی اتخاذ کرد و همواره در کنار مظلومان بود. ما برای برقراری ثبات در عراق نیز تلاش کرده‌ایم.

رئیس جمهوری ترکیه افزود: در حال‌ حاضر نزدیک به چهار میلیون پناهجو مهمان ما هستند. ترکیه با این رویکرد بشردوستانه‌ای که اتخاذ کرده است، به الگویی در جهان تبدیل شده است.

او در ادامه‌ اظهاراتش بار دیگر تاکید کرد که در مبارزه با تروریسم ترکیه به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است و این مبارزه در سال جدید نیز ادامه‌ خواهد داشت.

اردوغان اظهار کرد، ترکیه عزم خود را در زمینه حمایت از حقوقش در قبرس، شرق مدیترانه و دریای اژه در سطح میدانی و سیاسی حفظ می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی