English

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از استعفا صرف نظر کرد

دنی دنون نماینده رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل اعلام کرد: از استعفا صرف نظر کرده و بکار خود در این نهاد بین المللی ادامه خواهد داد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از استعفا صرف نظر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، "دنی دنون" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز یکشنبه اعلام کرد بر خلاف گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده بود، از استعفا صرف نظر کرده و به حضور در سازمان ملل ادامه می‌دهد.

هفته گذشته همزمان با تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای برگزاری انتخابات پیش از موعد، اعلام شد که دنون هم برای حضور در فهرست حزب "لیکود" در انتخابات پیش رو، از نمایندگی تل‌آویو در سازمان ملل استعفا داده است.

به نوشته پایگاه خبری "تایمز اسرائیل"، با این حال، دنون امروز اعلام کرد که تصمیم گرفته از سمتش کنار نرود. وی گفت: "نقش نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل متحد یکی از بزرگترین مسئولیت‌هاست و من به تقویت جایگاه اسرائیل در این برهه دشوار، ادامه خواهم داد".

هفته گذشته با بالا گرفتن اختلافات میان وزرا و اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم به انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات پیش از موعد رأی داد. بر این اساس، قرار است روز ۱۹ اردیبهشت انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی برگزار شود. ترکیب کابینه جدید هم بر اساس پارلمان تازه مشخص می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی