English

مشاجره ی ترامپ و دموکرات ها در مورد تعطیلی دولت:

چشم اندازی از توافق وجود ندارد

دونالد ترامپ و دموکرات در مورد تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا با یکدیگر به مناقشه پرداختند. از شواهد پیداست که هیچ نشانه ای هم از تلاش های قابل توجه برای بازگشایی نهادهایی که به دلیل بن بست سیاسیِ ناشی از رد تقاضای ترامپ برای احداث دیوار مرزی، تعطیل شده اند وجود ندارد.

 چشم اندازی از توافق وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، دونالد ترامپ و دموکرات ها در وضعیت مناقشه آمیزی در مورد تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا قرار دارند. اصرار دو طرف بر مواضع خود موجب شده تا ایالات متحده ی امریکا در یک بن بست سیاسی قرار گیرد. رهبر دموکرات سنا، چاک شامر و همتای وی در مجلس نمایندگان نانسی پلوسی، ترامپ را متهم به حرف شنوی ازنمایندگان محافظه کارِ جمهوری خواه کرده و کاخ سفید را به دلیل گفتنِ مطالب مختلف راجع به آنچه که رئیس جمهور خواهد پذیرفت یا خیر تا به تعطیلی دولت خاتمه دهد، سرزنش کردند.

شامر و پلوسی در اظهاراتی گفتند: "کریسمس نزدیک است و رئیس جمهور کشور را در آستانه ی سال نو میلادی به هرج و مرج کشانده است". ضمنا صداهای مختلفی از کاخ سفید در مورد اینکه رئیس جمهور برای خاتمه دادن به این وضعیت چه کارهایی قرار است انجام دهد شنیده می شود که این امر شناخت موضع آن ها را در موقعیت های گوناگون با مشکل مواجه می کند.

با این حال ترامپ تاکنون به این اظهارات پاسخی نداده است. اخیرا ترامپ در جریان جلسه ای در کاخ سفید در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر تامین مالی دولت و خروج از تعطیلیِ برخی بخش های آن اعلام کرد: "تحول جدیدی اتفاق نیفتاده" وی همچنین گفت: "ما بایستی به امنیت مرزی کشورمان توجه کنیم".

پیش از این ترامپ در توئیتی اعلام کرده بود که: "کاملا در کاخ سفید تنهاست و منتظر بازگشت دموکرات ها برای حصول توافق در مورد موضوع مهم امنیت مرزی است".

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه