English

جنبش های جهاد اسلامی:

دولت آمریکا سیاست قلدرمآبانه را در قبال ایران در پیش گرفته است

جنبش های جهاد اسلامی و حماس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

دولت آمریکا سیاست قلدرمآبانه را در قبال ایران در پیش گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش های جهاد اسلامی و حماس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را محکوم و تاکید کردند که دولت آمریکا تمامی قوانین بین المللی را نادیده می گیرد و سیاست قلدرمآبانه را در قبال ایران در پیش گرفته است. 

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تصمیمات خصمانه آمریکا علیه مساله فلسطین و ملت های عربی و اسلامی باعث تقویت این باور نزد ملت فلسطین می شود که آمریکا سعی در ترویج فساد در جهان را دارد و هیچ کسی هم جلودار آن نیست و حمایت های آمریکا از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین نیز تداوم همان زورگویی این کشور به ملت های جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است که ملت های آزاده جهان باید در برابر سیاست های مبتنی بر زور آمریکا ایستادگی کنند و جلوی بی احترامی این کشور به ارزش ها و قوانین انسان دوستانه را بگیرند.

جنبش حماس نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هدف از این تحریم‌ ها بر هم زدن امنیت و ثبات منطقه و تضعیف عوامل و عناصر مقاومت است. 

این جنبش همچنین بر همبستگی خود با ملت و دولت ایران و تمامی نیروهای فعال در مقابل زورگویی و سلطه‌طلبی‌های صهیونیستی آمریکایی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی