English

ترامپ:

تحریم‌ ها علیه ایران در حال شروع شدن هستند/ ایران ضربه بزرگی می‌ خورد

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد :تحریم‌ها بسیار جدی هستند. خیلی شدید هستند. تشدید هم خواهند شد. همان‌طورکه می‌دانید تحریم‌ها علیه ایران در حال شروع شدن هستند و ایران ضربه بزرگی می‌خورد.

تحریم‌ ها علیه ایران در حال شروع شدن هستند/ ایران ضربه بزرگی می‌ خورد

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه قبل از سوار شدن به هواپیما برای سخنرانی در جمع هوادارانش در ایالت ویرجینیای غربی بار دیگر ادعا کرد ایران پس از خروج او از برجام به یک کشور متفاوت تبدیل شده است.

وی در این باره گفت: ایران آن کشورِ دو سال پیش نیست. ایران، از وقتی که من آن توافق برجام را لغو کردم کشور بسیار متفاوتی شده است!

ترامپ همچنین مانند گذشته ادعا کرد برجام یکی از احمقانه‌ترین توافق‌هایی بود که کشور‌های مختلف در زمان‌های مختلف انجام داده‌اند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه به بازگشت تحریم‌های یکجانبه علیه ایران نیز اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها بسیار جدی هستند. خیلی شدید هستند. تشدید هم خواهند شد. همان‌طورکه می‌دانید تحریم‌ها علیه ایران در حال شروع شدن هستند و ایران ضربه بزرگی می‌خورد.

ترامپ در این گفتگو در حالی برای چندمین بار مدعی تغییر رفتار ایران پس از روی کار آمدن خود و خروج از برجام شد که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه او، هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی با نقض این ادعا گفت هیچ تغییری در این مدت در رفتار ایران صورت نگرفته است.

رئیس‌جمهور آمریکا که این روزها سخت سرگرم تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره است، در تجمع انتخاباتی هواداران خود در ایندیانا نیز برای تهییج حامیان حزب جمهوری‌خواه برای شرکت در انتخابات به موضوع تحریم‌های ایران پرداخت و ادعا کرد ایران با این تحریم‌ها به مذاکره با آمریکا برای یک توافق جدید روی خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه