English

انتقاد ترامپ از رسانه ها/ رسانه ها عامل ایجاد تفرقه و نفرت در آمریکا هستند

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر رسانه ها رو مورد انتقاد قرار داد و آنها را عامل ایجاد تفرقه و نفرت در آمریکا دانست.

انتقاد ترامپ از رسانه ها/ رسانه ها عامل ایجاد تفرقه و نفرت در آمریکا هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته یکشنبه 6آبان در حساب توییتر خود بار دیگر از رسانه ها انتقاد کرد و آنها را عامل ایجاد تفرقه و نفرت در آمریکا دانست.

وی در حساب توییتر خود نوشت: رسانه‌های جعلی همه تلاش خود را می‌کنند که جمهوری خواهان، محافظه کاران و من را برای ایجاد تفرقه و نفرتی که از مدت‌ها قبل بر کشور سایه افکنده است، سرزنش کنند. در واقع، گزارش‌های دروغین و جعلی آنهاست که باعث شده مشکلات بزرگتر شوند.

دونالد ترامپ این توییت را یک روز پس از تیراندازی مرگبار پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا منتشر کرد. بر اثر وقوع این تیراندازی در کنیسه یهودیان 11 نفر کشته و تعدادی مجروح شدند. در واقع با ادامه انتقاد دموکرات‌ها و منتقدان از ترامپ به دلیل سیاست هایش، وی در تلاش است با معطوف کردن توجه به رسانه ها، از پذیرش مسئولیت خشونت های اخیر شانه خالی کند.

پس از آنکه ساختمان سی ان ان در نیویورک یک بسته پستی مشکوک دریافت کرد، رئیس شبکه سی ان ان از دونالد ترامپ و سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید به دلیل حملات مکررشان به مطبوعات انتقاد کرد و در بیانیه‌ای گفت: کاخ سفید هیچ درکی از تأثیر حملات مکرر خود به رسانه ها ندارد.

چند روز پیش، رسانه های آمریکایی از کشف بسته ای مشکوک در دفتر شبکه سی ان ان در نیویورک خبر دادند. علاوه بر آن، بسته های مشکوک انفجاری دیگری هم برای منتقدان ترامپ از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات 2016 آمریکا ارسال شده بود. هویت شخصی که این بسته ها را ارسال کرد، سزار سایوک 56 ساله و از حامیان حزب جمهوری خواه معرفی شد.

دونالد ترامپ از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی بارها از رسانه ها انتقاد و آنها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است. رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شده که برخی رسانه ها فقط اخبار منفی علیه او را پوشش می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه