English

انگلیس، اتحادیه اروپا را زندان شوروی دانست

وزیر خارجه انگلیس در سخنانی اتحادیه اروپا را به زندان شوروی تشبیه کرد .

انگلیس، اتحادیه اروپا را زندان شوروی دانست

به گزارش خبرگزاری موج، به نوشته سایت شبکه خبری «اسکای نیوز»، هانت که در همایش سالیانه حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد در صورتی که اتحادیه اروپا سعی کند مانع توافق جدایی منصفانه شود، انگلیس مبارزه می‌کند.

«جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس در سخنانی اتحادیه اروپا را به زندان شوروی تشبیه کرد و هشدار داد تلاش برای حبس کردن انگلیس می‌تواند به نابودی این اتحادیه منجر شود.

وی خطاب به اتحادیه اروپا گفت «در حال حاضر به نظر می‌رسد شما فکر می‌کنید راه متحد نگه داشتن کلوب، تنبیه یک عضو است که [آن را] ترک کرده است. [آن هم] نه فقط با اختلال اقتصادی بلکه با تفکیک پادشاهی متحده بوسیله مرزی در دریای ایرلند».

وی در ادامه از دیگر اعضای حزب محافظه‌کار خواست پشت طرح «ترزا می» نخست وزیر انگلیس برای برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) باشند و هشدار دارد درگیری تنها باعث دادن قدرت به «جرمی کوربین» رهبر حزب اپوزیسیون کارگر خواهد شد.

مردم انگلستان در سال ۲۰۱۶ رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند و حدودا ۶ ماه دیگر برای پایان مذاکرات با این اتحادیه و خروج از آن فرصت دارند در حالی که طرح کنونی دولت برای برگزیت با مخالفان زیادی در اروپا و در داخل انگلیس مواجه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه