English

عمار حکیم حمله به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد

رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای نسبت به حوادث اخیر بصره ابراز نگرانی و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران‌ در این شهر را به شدت محکوم کرد.

عمار حکیم حمله به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی به حوادث بصره واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای نسبت به حوادث اخیر بصره ابراز نگرانی و حمله به کنسولگری ایران‌ در این شهر را به شدت محکوم کرد. حکیم در این بیانیه آورده است: اکنون کشور در سراشیبی خطرناکی قرار دارد که نیازمند تأمل و دقت نظر واقع گرایانه است. وی با اعلام مجدد حمایت از حقوق برگزار کنندگان تظاهرات مسالمت آمیز اظهار داشته است: تظاهرات مسالمت‌آمیز از جانب قانون اساسی تأیید شده و خواهان حقوق مشروع و ارائه خدمات به شهروندان است.

رهبر جریان حکمت ملی در ادامه بیانیه خود با محکوم کردن تلاش‌ها برای به انحراف کشیدن مسیر تظاهرات و سوق دادن آن به سمت تخریب و آتش زدن عامدانه اموال عمومی، نمایندگی‌ها و کنسولگری‌ها از جمله کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران از سوی افراد نفوذی، تصریح کرده است: مرجعیت عالی عراق در خطبه‌های اخیر نماز جمعه تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی را غیرشرعی و غیرقانونی دانسته‌اند.

حکیم در پایان این بیانیه تاکید کرده است: جریان حکمت ملی با ایمان به پختگی آراء و دیدگاه‌ محافل دینی و اجتماعی، سیاستمداران، چهره‌های برتر عشایر و فرهیختگان استان بصره معتقد است، می‌توان اوضاع کنونی را مهار کرد و اجازه نداد شرایط به سمتی پیش برود که پایان خوشی در برنخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه