English

بشار الجعفری:

مخازن شیمیایی سوریه در دریای مدیترانه بر روی کشتی آمریکایی امحا شد

نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره ادلب گفت: هر حمله ای که به سوریه شود به مثابه حمله به امنیت منطقه‌ای و بین المللی است.

مخازن شیمیایی سوریه در دریای مدیترانه بر روی کشتی آمریکایی امحا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از النشره، بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان در نشست شورای امنیت درباره ادلب گفت: کشورهای غربی به اقدامات خصمانه خود از طریق به کارگیری پرچم سیاهها و کلاه سفیدها برای آماده سازی سناریوی جدید شیمیایی به منظور مانع تراشی در روند سیاسی و توجیه این حمله ادامه می دهند. وی افزود: مخازن شیمیایی سوریه در دریای مدیترانه بر روی کشتی آمریکایی امحا شد و این در حالی است که زرادخانه های سلاح های هسته ای، شیمیایی و بیولوژیکی اسرائیل منتظر برکت(کنایه از بی توجهی شورای امنیت به زرادخانه های رژیم صهیونیستی) این شوراست.

جبهه النصره در راستای توجیه حمله به سوریه حرکت می کند

الجعفری تاکید کرد: جبهه النصره در راستای برنامه ریزی حمله شیمیایی به منظور توجیه حمله به سوریه حرکت می کند و ۸ محموله ماده کلر به عنوان مقدمه ای برای حمله شیمیایی در ادلب منتقل کرده است. نماینده سوریه در سازمان ملل گفت: سوریه بارها اعلام کرده است که بکارگیری سلاح شیمیایی غیراخلاقی است و سوریه استفاده از آن را محکوم می کند  و تاکید می کند که سلاح شیمیایی پس از اینکه به تعهدات خود با سازمان منع تسلیحات شیمیایی عمل کرده است، در اختیار ندارد.

الجعفری بیان کرد: هر حمله که به سوریه شود به مثابه حمله به صلح و  امنیت منطقه ای و بین المللی و در راستای حمایت از تروریسم و هدف قرار دادن تلاش هایی که سوریه و متحدانش برای مبارزه با تروریسم انجام داده اند، است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه