English

بشار اسد:

ارتش سوریه حلقه های پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه را نابود می کند

رئیس جمهوری سوریه در سخنانی گفت که ارتش این کشور حلقه های پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه را یکی پس از دیگری نابود می کند.

ارتش سوریه حلقه های پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه را نابود می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری سانا، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه سخنانی را در خصوص اقدامات نظامی این کشور علیه تحرکات ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و سوریه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ارتش این کشور حلقه های پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه را یکی پس از دیگری نابود می کند.

شما حامیان خاک سوریه هستید

بشار اسد در هفتاد و سومین سالروز تأسیس ارتش سوریه خطاب به نیروهای مسلح این کشور گفت: شما مردانِ با عزتِ مقاومت، هر روز یک پیروزی و دستاورد جدید را در نبرد با تروریسم جهانی به پیروزی ها و دستاوردهای گذشته خود اضافه می کنید. اسد همچنین خطاب به نظامیان سوری ادامه داد: شما حامیان خاک سوریه هستید و دژ مستحکیمی برای دفاع از کشور محسوب می شوید.

بشار اسد

رئیس جمهوری سوریه همچنین با تأکید بر پیروزی های میدانی نیروهای این کشور در نبرد با تروریسم طی بیش از هفت سال گذشته گفت: این پیروزی ها با فداکاری های زیادی به دست آمده است. وی در ادامه تصریح کرد: با همین فداکاری ها امروز در بسیاری از مناطق سوریه آرامش و ثبات حاکم شده است. از حمص گرفته تا تدمر، حلب، القلمون، دیرالزور، غوطه شرقی، غوطه غربی، بادیه و همچنین دیگر نقاط سوریه امن شده اند.

اسد همچنین اظهار داشت: تسلط تروریست های تکفیری بر بخش هایی از خاک سوریه قسمتی از پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی بود که نیروهای مقاومت به خوبی با آن مقابله کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه