English

مرکل:

انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا مناسبات خود با اتحادیه را حفظ کند

صدر اعظم آلمان پس از نشست برخی از وزرای خارجه اتحادیه اروپا با وزرای خارجه کشورهای حوزه بالکان از لندن خواست تا پس از اجرایی شدن برگزیت مناسبات خود با اتحادیه اروپا را حفظ کند.

انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا مناسبات خود با اتحادیه را حفظ کند

به گزارش خبرگزاری موج، صدر اعظم آلمان در نشست روز گذشته برخی کشورهای اتحادیه اروپا به بیان سخنانی درباره خروج انگلیس از اتحادیه و درخواست صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا پرداخت. آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان که در نشست روز گذشته وزرای خارجه برخی از کشورهای اتحادیه اروپا و شش کشور حوزه بالکان شرکت کرده بود خواستار تعمیق مناسبات طرفین شد. 

مرکل

اتحادیه  درخواست صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا را بررسی می کند

مرکل پس از این دیدار گفت: کشورهای بالکان باید برای گسترش مناسبات خود با اتحادیه اروپا تلاش بیشتری به کار گیرند. وی با اشاره به درخواست برخی از کشورهای حوزه بالکان مانند صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا اظهار داشت: اتحادیه اروپا درخواست این کشور را مورد بررسی قرار داده و در زمان مناسب روند اجرایی شدن آن را در دستور کار می گذارد. صدر اعظم آلمان همچنین با اشاره به برگزیت از انگلیس خواست تا پس از خروج از اتحادیه اروپا مناسبات خود با اتحادیه را حفظ کند. مرکل در ادامه از علاقمندی برلین برای تداوم روابط عمیق خود با لندن سخن گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه