English

مقتدی صدر:

عراق در خطر است

به دنبال وقوع آتش سوزی در انبار صندوق های رأی بغداد رهبر جریان صدر با انتشار پیامی نسبت به اوضاع وخیم عراق هشدار داد.

عراق در خطر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در پیام هشدار آمیز خود که شب گذشته منتشر کرد بر خطرناک بودن اوضاع عراق و احتمال آغاز یک جنگ داخلی در این کشور تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: عراق در خطر است. زخمهای عراق هنوز خوب نشده و این کشور هنوز از بار اشغالگری، تروریسم و فساد رنج می برد. کشور ما پر شده از فقیران، مظلومان، یتیمان، مجروحان....نه آب داریم، نه برق، نه کشاورزی، نه صنعت، نه پول، نه زیر ساخت، نه مرزهای امن و دشمنان از هر سو ما را نشانه گرفته اند.

مقتدا صدر

صدر تاکید کرد: هنوز آثار دیکتاتوری و نظام بعثی در کشور مشخص است. دست از جنگ بر سر کرسی ها و پستها و قدرت بردارید. آیا زمان توقف اشغالگری و نفوذ خارجی و اقدامات تروریستی  و درگیری ها و ترورها نرسیده؟ آیا زمان اتحاد و صلح و برادری برای ساختن کشور به جای سوزاندن صندوق های رأی یا برگزاری مجدد انتخابات نرسیده؟ آیا زمان آن نرسیده که سلاح را جمع کرده و به دست دولت بسپاریم به جای آنکه آن را در مساجد و حسینیه ها انبار کرده و به یکباره منفجر شود؟

هرگز وطنم را به خاطر کرسی و قدرت نمی فروشم

وی تاکید کرد: من هرگز وطنم را به خاطر کرسی و قدرت نمی فروشم این پستها و منصبها برای من از آب بینی بز کمتر و پست تر است. من هرگز در جنگ داخلی شرکت نخواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه