English

اسد:

ربوده شدگان را با هر هزینه ای آزاد می کنیم

رئیس جمهور سوریه در دیدار با خانوداه هایی که هنوز فرزندان خود را بین آزادشدگان دوما نیافته اند گفت: آزادی آنها یک اصل است، درباره هیچ مفقودی یا ربوده شده ای کوتاهی نخواهیم کرد و اگر زنده باشند، با هر هزینه ای آزادشان خواهیم کرد.

ربوده شدگان را با هر هزینه ای آزاد می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سانا، در بیانیه ریاست جمهوری سوریه آمده است، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های ربوده‌شدگان دوما گفت: آزادی آنها یک اصل است، درباره هیچ مفقودی یا ربوده شده‌ای کوتاهی نخواهیم کرد، اگر زنده باشند، با هر هزینه‌ای که باشد، آزادشان خواهیم کرد. چرا که آزادی ربوده شدگان مسئله ای انسانی نیست بلکه یک مسئله ملی به حساب می آید.

اسد افزود، آزادی کسانی که قبلا یا روز دوشنبه در دوما واقع در حومه دمشق صورت گرفته به لطف فداکاری‌های مردان و قهرمانان ارتش سوریه بوده که برای خارج کردن ربوده‌شدگان، شهید و مجروح دادند.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار گفت: مساله ربوده‌شدگان در اولویت دولت و همه نهادهای آن است و از هیچ تلاشی برای اطلاع از سرنوشت آنها فروگذار نخواهیم کرد.

اسد

روز دوشنبه همه ربوده‌شدگانی که توسط گروه «جیش الاسلام» بازداشت شده بودند از دوما خارج شدند. همچنین نخستین سری از ربوده‌شدگان توسط این گروه روز یکشنبه خارج شدند که اکثر آنها زن و کودک بودند و چهار سال پیش از شهر عدرا واقع در شمال شرق دمشق ربوده شدند.

از سوی دیگر، مقدمات برای خروج اتوبوس‌های حامل شورشیان جیش‌الاسلام و خانواده‌های آنها از طریق اردوگاه الوافدین به سمت جرابلس واقع در شمال سوریه در حال انجام است.

توافق میان ارتش دولت سوریه و طرف روسی از سویی و گروه جیش‌الاسلام از سوی دیگر شامل تحویل همه ربوده‌شدگان بازداشتی نزد این گروه و سلاح‌های سبک و سنگین آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی