English

رئیس جمهوری روسیه ۸ ژنرال این کشور را برکنار کرد

ولادیمیر پوتین در حکمی 8 تن از ژنرال های روسیه را برکنار کرد.

رئیس جمهوری روسیه 8 ژنرال این کشور را برکنار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، ولادیمیر پوتین در این حکم 3 ژنرال وزارت کشور، یک ژنرال سرویس فدرال پیگیری جرائم، 5 ژنرال کمیته پیگیری و یک ژنرال وزارت وضعیت اضطراری روسیه را از کار بر کنار کرده است.

 هنوز رسانه های روسی به جزئیات یا دلایل این تصمیم اشاره ای نکرده اند با این وجود به نظر می رسد این تصمیم در پی تداوم آتش سوزی ها در مراکز تجاری روسیه گرفته شده است.

چهارشنبه هفته جاری مرکز تجاری «پرسی دلا دتی» واقع در خیابان «مالایا سیمیونوفسکایا» دچار حریق شد و یک تن جانباخت و شش نفر دیگر مجروح شدند.

یک مرکز تجاری با نام «زیمنایا ویشنیا» در شهر کمرووا در ناحیه فدرال سیبری نیز دو هفته پیش دچار آتش سوزی شد و بر اثر آن 64 تن که بیشترشان کودک بودند، جانباختند.

در این ارتباط چندین نفر دستگیر شدند و در استان کمرووا سه روز عزای عمومی اعلام شد.

معاون فرماندار این استان در مواجهه با مردم معترض به نحوه اطلاع رسانی مقام ها، مقابل آنان زانو زد و از مردم عذرخواهی کرد؛ البته ساعاتی بعد خبر رسید که اخراج شده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، نیز پس از حادثه راهی سیبری شد و با حضور در محل، در دیدار با مسئولان محلی به شدت از فساد اداری انتقاد کرد و گفت: این یک بدبختی است که بخاطر پول امنیت مردم نادیده گرفته می شود.

پوتین در دیدار با مردم این منطقه اظهارداشت: بدون شک مقصران این حادثه مجازات خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه