English

دونالد ترامپ:

توافق با کره می تواند بزرگترین توافق تاریخ دنیا باشد/دولت من ۹۸% مناطق تحت کنترل داعش را پس گرفته است

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی بر این تاکید داشت که کره شمالی درصدد ایجاد توافق با آمریکا است.

توافق با کره می تواند بزرگترین توافق تاریخ دنیا باشد/دولت من 98% مناطق تحت کنترل داعش را پس گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که مسئله کره شمالی باید حداقل 30 سال پیش به حل و فصل می رسید. اکنون کره شمالی درصدد توافق با آمریکا است.

اظهارات دونالد ترامپ در مورد کره شمالی

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه مسئله کره شمالی باید حداقل 30 سال پیش حل می‌شد، احتمال داد که پیونگ‌یانگ اکنون به دنبال صلح با آمریکاست.

وی طی سخنرانی در جمع هواداران جمهوری‌خواهان در ایالت پنسیلوانیا گفت که موشک‌ها از فراز ژاپن عبور می‌کردند اما این کشور کمک بسیاری به ما برای تحریم کره شمالی انجام داد.

ترامپ با ادعای اینکه اگر به خاطر او نبود، المپیک زمستانی کره جنوبی «یک شکست کامل» می‌شد، گفت: «اما اوباما، کلینتون و بوش تمام تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستند کاری (درباره کره شمالی) کنند».

کره شمالی تا زمان دیدار با من دیگر موشک هایش را شلیک نخواهد کرد

وی ضمن بیان اینکه کیم جونگ اون بارها آزمایش هسته‌ای انجام داده، تاکید کرد: «اما او تا زمان دیدار (با من)، دیگر موشک‌هایش را شلیک نخواهد کرد. گمان می‌کنم آنها بخواهند صلح کنند».

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اینکه مسئله کره شمالی باید حداقل 30 سال پیش حل می‌شد نه اکنون، افزود که گمان می‌کند کره شمالی به دنبال صلح با آنهاست و اکنون باید با «کیم جونگ اون» خوب رفتار کرد.

توافق با کره شمالی می تواند بزرگترین توافق تاریخ دنیا باشد

ترامپ ضمن اشاره به اینکه بسیاری از مردم گمان می‌کردند بین آمریکا و کره شمالی جنگ درخواهد گرفت، توضیح داد: «اما اکنون احتمال دارد که دور یک میز بنشینیم و بزرگترین توافق تاریخ دنیا را رقم بزنیم».

7 تریلیون دلار در خاورمیانه هدر دادیم

وی با بیان اینکه «جورج بوش» ایالات متحده را به خاورمیانه کشاند، تاکید کرد که 7 تریلیون دلار در منطقه به هدر دادند اما اکنون دولت او 98 درصد از مناطق تحت کنترل داعش را پس گرفته است.

شعار انتخاباتی 2020 حفظ بزرگی آمریکا است

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که دیگر نمی‌تواند شعار «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» سر بدهد زیرا این کار را انجام داده است. اما شعار انتخاباتی او برای سال 2020، «آمریکا را بزرگ نگه داریم» خواهد بود.

وی افزود که از زمان انتخابات (سال قبل) تا کنون 3 میلیون شغل ایجاد کرده و بیشترین کاهش مالیاتی در تاریخ آمریکا را انجام داده است.

ترامپ با اشاره به ورود غیرقانونی مهاجران و پناهجویان از مکزیک به آمریکا، مجددا تاکید کرد که دیوار حائل در مرزهای جنوبی با مکزیک را حتما خواهد ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی