English

خبرگزاری کویت:

سخنگوی سازمان ملل خواستار اجرای سریع قطعنامه شورای امنیت درباره سوریه شد

سخنگوی سازمان ملل با انتشار بیانیه ای از دیدار فرستاده ویژه سازمان ملل با نمایندگان ایران، ترکیه و روسیه در ژنو بر اجرایی شدن قطعنامه های شورای امنیت تاکید کردند.

سخنگوی سازمان ملل خواستار اجرای سریع قطعنامه شورای امنیت درباره سوریه شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری کویت، «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل بیانیه ای در مورد دیدار « استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل با نمایندگان ایران، ترکیه و روسیه در ژنو منتشر کرده است که در آن در زمینه پیگیری بیانیه نهایی نشست سوچی توسط طرفین و همچنین بر اجرایی شدن قطعنامه های 2254 و 2401 شورای امنیت با یکدیگر صحبت کردند.

تاکید شورای امنیت سازمان ملل بر اجرای قطعنامه در سوریه

از دسامبر 2017، حدود 77 هزار نفر  در حدیده  و تعز از محل زندگی خود آواره شده‌اند

وی همچنین به شرایط حاکم بر یمن اشاره کرد و گفت که همچنان خشونت‌ها در استان حدیده که 100 کیلومتر با بندر حدیده فاصله دارد، حاکم است.پناهجویان سازمان ملل تخمین زده است که از دسامبر 2017، حدود 77 هزار نفر  در حدیده  و تعز از محل زندگی خود آواره شده‌اند.

دوجاریک گفت که از اواخر فوریه، شرکای دست‌اندر کار در زمینه مسایل بشردوستانه به 54 هزار نفر رسیدند که به کمک‌ نیاز داشتند و اقدامات برای رسیدگی به وضعیت این افراد همچنان ادامه دارد. بیش از 2 میلیون نفر آواره مانده‌اند و 90 درصد از آنان هم کشورشان را بیش از یک سال پیش ترک کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه